بهترین و راحت ترین راه برای اخذ اقامت قبرس شمالی
نوشته شده توسط : سینا

راه های اقامت قبرس مختلف است و قبرس شمالی از کشورهای بسیار خوب و پرطرفدار برای اقامت و سرمایه گذاری است. دولت این کشور، کیفیت بالایی برای زندگی ساکنان خود ایجاد کرده است. بسیاری از ایرانیان، کشور قبرس را برای سرمایه گذاری و خرید ملک، انتخاب می کنند. اقامت با خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور، شرایط خاصی دارد که در این مطلب، برای شما شرح می دهیم.

اگر دوست دارید در این زمینه اطلاعات خوبی بدست بیاورید، حتما تا انتهای مطلب را با دقت بخوانید. با اینکه قرار نیست تک تک راه های اقامت قبرس را در اینجا مورد بررسی قرار دهیم، اما راه های اقامت دائم در قبرس شمالی و اقامت موقت از طریق خرید ملک را مورد بررسی قرار می دهیم. چند پرسش مهم و اساسی مطرح کرده ایم که در ادامه به تک تک آنها، پاسخ می دهیم:

شرایط اخذ اقامت قبرس چیست؟

انواع اقامت موقت و دائم در قبرس چیست؟

اقامت قبرس شمالی با اجاره ملک در این کشور، چگونه امکان پذیر است؟

اقامت با خرید ملک و سرمایه گذاری

بسیاری از افرادی که به دنبال گرفتن اقامت دائم و موقت در کشور قبرس هستند، ترجیح می دهند در این کشور سرمایه گذاری کنند تا اقامت خود را از این طریق دریافت کنند.

قبرس از کشورهایی است که سالانه پذیرای بسیاری از مهاجران کشورهای آسیایی و حتی اروپایی است. هر ساله تعداد زیادی از ایرانی ها، اقامت این کشور را از طریق روش های مختلف، دریافت می کنند.  اما خرید ملک، یکی از راه های اقامت قبرس است که ایرانی ها تمایل بیشتری به انجام آن دارند.  اینکه شما از چه روشی این کار را انجام دهید، به شرایط شما بستگی دارد. اما از یاد نبرید که مهاجرت به قبرس شمالی می تواند کیفیت زندگی شما را بسیار تغییر دهد.

 

مطالب مرتبط: خرید خانه در استانبول

 

در حال حاضر و در سال 2022، شاهد کاهش ساخت و ساز در این کشور نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته هستیم. به همین دلیل، بهتر است پیش از هرگونه اقدام سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور، با مشاوران و متخصصان مهاجرت و ساخت و ساز در این کشور، مشورت کنید.

اقامت با خرید ملک، و سرمایه گذاری و همچنین اقامت قبرس با اجاره ملک، شرایط خاصی دارد که برخی از مهم ترین شرایط آن شامل موارد زیر است:

باید اثبات کنید که تمام سرمایه گذاری های شما خارج از کشور است.

شما و همسرتان باید یک بیانیه مبنی بر اینکه قصدی برای کارمند شدن در این کشور را ندارید، امضا کنید.

شما و همسرتان می توانید سهامدار یا مدیر یک شرکت ثبت شده در این کشور باشید.

شما باید در طول سال، حداقل 2 بار، از قبرس بازدید کنید.

شما نباید هیچ سابقه جنایی و کیفری داشته باشید.

فرزندان مجرد 18 تا 25 سال که تحصیل کرده  و از نظر مالی وابسته به متقاضی هستند،  باید درخواست خود را برای اقامت دائم بر اساس درخواست متقاضی اصلی ارائه کنند.

راه های اقامت قبرس با خرید و اجاره ملک

مطمئن باشید به محض ورود به کشور قبرس شمالی، تفاوت کیفیت زندگی در این کشور با ایران را کاملا، حس می کنید. اقامت در این کشور، مزایای فوق العاده بسیاری دارد که برای از مهم ترین مزایای آن می توان به ویزای بسیار قوی این کشور اشاره کرد. اگر شما اقامت دائم در قبرس شمالی را داشته باشید، پس از دریافت پاسپورت می توانید به 160 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید.

شما با خرید ملک و دریافت اقامت دائم کشور قبرس شمالی، تحت حمایت قانون شهروندی این کشور هستید. بعد از ثبت درخواست شهروندی و اخذ پاسپورت، این روند در حدود 2 الی 3 ماه به طول می انجامد که زمان بسیار مناسب و کمی محسوب می شود.

راه های اقامت قبرس، زیاد است. شما حتی می توانید اقامت قبرس با اجاره ملک را هم دریافت کنید اما این نوع اقامت، اقامت موقت در قبرس شمالی به حساب می آید.

در کل سرمایه گذاری و دریافت اقامت دائم در قبرس شمالی، از یک طریق امکان پذیر است. خرید ملک،

اگر ملکی را خریداری کنید، طبق متراژ و قیمت سرمایه گذاری، می توانید اقامت دائم و یا موقت را اخذ کنید.

شما می توانید با اخذ اقامت دائم از طریق خرید ملک در قبرس شمالی، شرایط زندگی برای خود و خانواده تان را نیز، فراهم کنید. در کنار این کار، می توانید یک شرکت در این کشور به ثبت برسانید و در آن سهامدار باشید. تمامی امکانات این کشور، در حد کشورهای اروپایی است. نرخ رشد کسب و کارها در این کشور بالاست و نرخ جرم و جنایت، به طرز چشمگیری، پایین است.

 

نتیجه گیری

راه های اقامت قبرس زیاد است اما در بین این راه ها، خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی، بسیار روش خوبی برای اخذ اقامت است.اقامت دائم در قبرس شمالی، شاید یکی از آرزوهای اغلب ایرانی ها باشد که با کمی حساب و کتاب هوشمندانه، می تواند به راحتی انجام شود. فقط باید در این زمینه به مشاوران متخصص و کاربلد در این حوزه، مراجعه شود.





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: